Followers

Encik Nuffnang

Tuesday, February 8, 2011

SALAH TAFSIRAN>>>

niat di hati xnk bukak blog ni lg...
cz aku sedih bile nk buka,,aku mesti bace 'PENYESALAN'...
btul kata org,,kalo terlalu memuji,,ia akan memakan diri sendiri...
btul title aku b4 ni,,"PENYESALAN',,...
tapi penyesalan berkenalan dgn ko!!!
tp aku xslh kn ko 100%...
maybe ni balasan atas ape yg telah aku buat pd ko...
aku dpt cash!!! hahahhaa,,,
cash dugaan...
bile aku da syg sepenuh hati...
ko tinggal kn aku sprti aku xde prasaan...
YaAllah.....

die : maaf,,,sy akn bertunang 31hb 12 ni...lupekan sy...
aku : knp?ape slh sy?
die : sy xleh nk watpe..sy da terlanjur...family xleh nk watpe...sy terpakse..

YaAllah........

aku igt,,bile aku xkaco hidup ko 1week tu sbb aku xnk kaco keje ko...
rupenye,,ade udg sebalik batu...
ko gunekan aku...
ko rampas kepercyaan aku pd ko...
aku percaye ko jauh dr aku...
aku xprnh curiga wlu kite jauh...
tapi knp???
ape slh aku bile aku sudah mule menyayangi ko???
kesilapan ape tlh aku buat?

yaAllah...sedih.......
dugaan ape telah Engkau berikan pd ku YaAllah...

No comments:

Copyright© All Rights Reserved Mochanillafreeze.blogspot.com