Followers

Encik Nuffnang

Tuesday, February 8, 2011

ANDAI ITU TAKDIRNYA~~~

hari ni aku luah kan segala nye...

aku suke sgt bce novel Andai itu takdirnya...
kdg2 aku terfikir...ade ke manusia yg sebaik perempuan tu...
terima lelaki itu slps ape yg terjadi...

then...
hah!!!!
kena pd diri aku sendiri...

die yg telah lukakan ht aku...
die rampas kebhagiaan aku...
die rampas keprcyaan aku pd LELAKI!!!

1day,,aku dpt berita dr fmly nye...
die excident...
tunang die meninggal dunia ditempat kejadian...
die masuk ICU...
aku terkejut +tergamam+sedih+syg =#%^$#%#@$@

permintaan fmly nye utk aku dtg tgk die...
utk ape???
aku xde pertalian darah@ikatan@tunang@isteri...
xde!!!!

adakah aku dilabel kan sebgai perempuan yg kejam???
cz hati keras...
xnk maaf kn die...
xnk g ziarah die yg tlh bertarung nyawa...
xde sape fhm ape aku rase...
bile ditinggalkan kerana perempuan lain...
kerana terlanjur dgn perempuan lain...
sedangkan aku menunggu setiap hari berita dr die,,msg or call..
die sedap2 main dgn ppuan tu...
aku???????????????
yaAllah....perempuan tu tlh meninggal...
aku xptut ckp cmni...

nasihat member:::
~'g la wani...maafkn lah die,,die da dpt balasan nye'
~'maaf kan seseorg adalah 1 amalan mulia,,jgn mnyesal jika die tlh tiada didunia ni'
~'aku tkut die da xde,,ko nk menyesal pon xgune,,maafkn lah die'

aku tahu semuanye mahu yg terbaik utk aku...
tp kalo die xexcident,,,rase2 die igt aku x???hahhaha...
impossible rite????????
honestly,,,hati aku keras...
aku xmampu nk maafkan die...
begitu byk luka didalam hati ini...
hati hancur berkecai...
kalo bole ia satu kan,,,ia masih ade retak nye...
aku xkuat.................

maaf kn sy cz begini...
sy xmampu nk ckp 'MAAF' pd awk...
prinsip sy,,,"if da maafkan org tu,,,maafkn segala nye,,terima die seadanya..."
so,,if sy ckp sy maafkan awk,,sedangkan sy xleh terima ape awk da wat pd sy...
hipokrit x???
itu dendam masih ade...
so,,,honestly....sy xle maafkan awk...
sy doakan awk cepat sembuh...
pulih sepenuhnya...
Amin~~~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved Mochanillafreeze.blogspot.com