Followers

Encik Nuffnang

Thursday, September 16, 2010

KEMAAFAN>>>

Aku keras kepala..keras hati...ego....adakah semua tu menunjuk kan yg aku ni jahat??
aku ni jahat ke??jahat ke aku ni??ape salah aku???
sape nmpk aku happy....mmg happy,,,tp dlm hati,,hye Allah je tahu perasaan aku...
aku sedih...sedih sgt...
knp rmai yg xsuke aku...hina sgt ke aku ni...xlayak untuk berkawan ke??
mmg aku ni jenis ckp lps...aku tau xsemua dpt menerima org yg suke ckp lepas...
Mmg ramai yg kecik hati dgn aku...
tp xbermakna aku suke semua tu terjadi...
dulu aku gado dgn kwn baik aku...aku sedih kehilangan kwn baik aku sendiri...
tp alhamdulillah,,,semua nye da berakhir...
aku dpt kwn baik aku semula..aku bersyukur antara kami xbermusuhan lg...
Aku sentiase ingat kata2 akak aku...
"kalo kte kata MAAF,,,maaf kn segala ape yg berlaku,,terima DIA semula
bagaimana hubungan itu terjadi pada masa dahulu,,,
Jika seseorg mengatakan MAAF,,,tp xbole rapat mcm dulu,,,tu bkn MAAF...tu masih
DENDAM..."
Aku sentiase ingat ayt2 ni...
tp.......................
Sayang..............
hbgn darah daging antara aku & dia,,,xmungkin akn seperti dahulu...
TAK MUNGKIN....
YA ALLAH....tabah kan lah hati hambamu ini..................


No comments:

Copyright© All Rights Reserved Mochanillafreeze.blogspot.com