Followers

Encik Nuffnang

Saturday, April 14, 2012

MEMORIES~~

Aku da lame xupdate blog...cukup lama...xtau knp hari ni aku tergerak hati nk menaip...
actually,,aku nk story tntg kenangan aku...entah org bosan ke x...
xtau knp hari ni tibe2 aku teringat die...rindu sgt...rindu teramat sgt pd die...
byk kenangan aku dgn die...aku syg die sebenarnye...tp sbb keadaan membuat kan kami berpisah...
actually da 3kali aku mimpi tntg die...ape mksdnye???

***mesti korg fkir 'lelaki' kan?
sebenar nye die 'ppuan'....aku dgn die sgt rapat dulu...terlalu rapat...
dr kecik smpai umr 19,,,kami xpernah bergado besar...
aku syg die...aku da anggap mcm adik beradik aku sendiri...aku sentiase jaga die...
kalo die ade mslh,,aku yg terasa sama...senang cte,,,ape pon aku sanggup buat utk die...

satu hari kite gado...aku tau aku slh...slh aku....semuanye slh aku...
tp kenapa ko halau aku dr hidup ko?kite kenal,,hidup bersama dr kecik...membesar sama2..
knp xboleh maaf kan aku???
bile aku call utk settle kan problem...ko suruh mbr ko pick up fon...main2 kan aku...maki hamun aku..
knp???knp aku diperbodohkan??
bile kite slow talk...ko ckp bf ko segala2nye...ssh senang die ade bersama ko...ko xde duit,,die bg ko...
aku ni sape dlm hidup ko???bkn darah daging ko ke???keturunan yg sama...
bile ko xde duit,,,aku sanggup bg ko duit...
bile ko xde kredit,,aku share kt ko supaya ko dpt msj dgn bf ko...
bile ko nk dating tp line xclear,,,sape yg tlg ko???
knp bile kite gado,,,ko ckp aku mcm ni??

aku mohon maaf...
tp ko ckp ko boleh maaf kan aku tp dgn syarat,,,ko xnk aku ganggu hidup ko dgn bf ko...
ko maafkan aku,,tp xmungkin akan lupe ape yg terjadi...
ape makna maaf kalo ko still ingat ape yg berlaku....
aku sedih sgt bile ko ckp mcm tu...
aku ni sape dlm hidup ko???
aku xpernah cerita kt family kite yg kite gado...
sekali pon aku xpernah nk cerita...termasuk mak aku...
tp kenapa semua org sampai tau cerita kite gado??
nenek sampai slh kan aku,,,mcm aku yg slh semuanye...
acik,,acu soal aku mcm aku yg slh semua nye!!!

hari raya tahun lps....ko dtg uma aku dgn family ko...
aku nk tegur ko...peluk ko...mntak maaf dgn ko...tp aku xde kekuatan...
dlm fikiran aku,,,aku still ingat kata2 ko....
hina sgt ke aku ni sampai aku dihalau dr hidup ko n dibanding kan dgn bf ko???
aku ni darah daging ko!!! even kite gado,,,tp family kite still xbole dipisahkan...
aku xleh nk lari dr ko...aku sedih....aku selalu mimpi aku berbaik dgn ko....
ape makna semua tu???kite xkan berbaik kan???
aku doakan ko bahagia dgn bf ko a.k.a FRIEND aku dulu....~~~~

No comments:

Copyright© All Rights Reserved Mochanillafreeze.blogspot.com